fredag 19 september 2014

Styrkeövningar film


Hösten är här fast sommarvärmen har hållit sig kvar i veckan. Underbart att kunna springa i shorts och linne ännu. Jag har hittat in i gymmet igen. Älskar att köra styrketräning och speciellt med hjälpa av TRX-banden. Nu ska kroppen bli starkare. Gillar svåra utmanande magövningar, utfallssteg i olika riktningar, jobba med bra övningar för ryggen och få en bättre hållning och styrka.

Mina torsdagsmornar börjar med ett TRX-pass där vi går igenom hela kroppen och igår följt av en löptur som var balsam för själen. Det är så otroligt vackert och rogivande att springa längs med havet.


Jag övar på mina pistols och tackar för träningsvärken jag har i sätet. 




En TRX övning som vi gjorde igår. Sidoplanka med rotation. Suger till i magen! 




Min morgon startades här längs med havet 




Vad har du för favoritövningar i gymmet? 


1 kommentar:

  1. Brutala pistoler det där! I mina ögon är det den coolaste övningen. Jag är lite för svag, men framför allt alldeles för stel för att kunna göra dem. Kan inte gå ner med hela foten i golvet, måste gå upp på tå och då blir den övningen grymt svajig.

    SvaraRadera