torsdag 11 september 2014

Trippel-Torsdag


Jösses vilken morgonstart jag fick! Hoppade in på TRX-passet i morse, guld värt med styrkeövningar för kroppen, många enbensknäböj, jobb för hela kroppen samlat i ett grymt bra pass!

Efter styrkepasset cyklade jag till simstadion som fortfarande är öppen, veckan ut i alla fall. Oj oj oj vilken magisk simning. Bassängen var nästan folktom och jag hade en egen bana som jag skönt kunde simma i. När jag andades åt ena sidan fick jag solen i ögonen och det var så underbart. Inte var det kallt heller, idag var till och med jag varm i våtdräkten, det brukar aldrig hända, de måste ha släppt på rejält med varmvatten :) Det gillas!

3 km simning sen hoppade jag upp ur bassängen och återvände till jobbet för lunch, men väl där så fick jag på 5 min hoppa in och köra en cykelklass då det helt plötsligt saknades instruktör. Jag guidade mina deltagare genom intervaller och backar. 4 min intervaller som jag älskar. Vilket ös och jag kände mig verkligen på topp. Cykellycka på hög nivå!

Grym dag idag med

45 min TRX
3 km simning
55 min spinning


Imorgon får jag köra in i cykelbubblan igen ett morgonpass och ett lunchpass. Morgonpasset är nu FULLBOKAT. Wehoo! Det kommer bli riktigt bra drag, redan taggad! :)

1 kommentar: