tisdag 29 december 2015

Cirkel-träning utomhus


Träningen hemma i Småland blev många raska promenader och fick även till ett cirkelpass. Härligt att kunna aktivera sig utomhus med kroppen som verktyg och en bänk till hands. 

Jag gick först en tur i slingan och värmde upp kroppen i branta backar sedan körde jag min cirkelfys.

3-4 varv av 

30 knäböj 
15 armhävningar 
15 dips 
20 höftlyft 
10 burpees 

Kändes som att kroppen fick en bra genomkörare där ute i naturen! 




Invigde min nya jacka som jag fick på julaftonen, knallrosa och fin :) 



Firade även in vecka 23 i Kalmars simhall 

2 kommentarer:

  1. Imponerad av dina höftlyft.
    Jag kunde ju knappt andas om jag LÅG STILL på rygg... Haha! :-D

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Härligt med uteträning även vintertid. Imorgon ska vi ha ett pass med gänget som brukar träna i min trädgård sommartid. Vi gör lite som du. I spåret med lite jogg & lite styrkestationer i några varv. Härligt sätt att starta Nyårsafton på!
    Ha ett Gott Nytt År!

    Kram :)

    SvaraRadera