fredag 1 januari 2016

Årets sista träningspass


Igår körde jag årets sista träningspass och det blev simning. När jag hoppade i vattnet kände jag direkt den där känslan - simflow. Vattnet omfamnade mig med den bästa känslan. Passet blev totalt 3200 meter och det med en fin och alldeles underbar känsla. Simningen jag faller mer och mer för dig, det är så himla härligt. 

Passet blev 600 meter uppvärmning 
5 x 200 m intervall tröskelfart 
100 m dolme paddlar mellan varje 200m 
5 x 100 m lite mera tryck 
100 m dolme paddlar mellan varje 100 
Slutet la jag till några längder till med dolme paddlar och tryckte på fullt ös 

Bra nyårspass! Kände mig väldigt glad efteråt!  



Fruits and friends juicebar här i Borås är mitt favorit café. 
Ekologiska råvaror, fräscht och väldigt gott.

Tonfiskwrap med en king kong till ( smootihe på mandelmjölk, banan, jordnötsmör och kanel ) 
Perfekt lunch! 



Nyårskvällen spenderades med de bästa. 
Med min alldeles egna Ironman och vår Ironbaby i magen! 


Önskar er alla läsare ett Gott nytt år! 

2016 kommer bli alldeles alldeles speciellt. Då vi blir en tri-family! Kärlek! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar