onsdag 10 mars 2010

Bland atomer och molekylföreningar

Jag tar en paus från naturkunskapens värld och ger mig in i bloggvärlden
Den är betydligt roligare :-)
Jag har spänningshuvudvärk, mycket att lära in och jag är stressad
Kommer inte kunna lära mig allt men jag hoppas att kunna klara ett godkänt
då kommer jag känna mig mer än nöjd.
molekylernas och atomernas värld är inte något för mig.


idag har våra hyllor kommit på plats i köket
och jag är så otroligt nöjd
som jag har tjatat om dessa hyllor
där jag får sätta fina burkar och massa te
den lär ommöbleras ett antar gånger men såhär ser den ut just nu


hyllor på plats!




lite burkar och annat på plats!







Nu vill jag ha fredag så att provet är förbi
och jag ska unna mig något fint på stan
och en lunch med Lisa sen är det fredagsmys med min älskade.


Fredag kommer att bli jobbig men kommer att avsluta den riktigt bra!


Kärlek hem!

3 kommentarer:

  1. Åh Lina så underbart fint köket är och hyllorna är verkligen pricken över i:t :) Ser lantligt och hemtrevligt ut! Supermys!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på provet imorgon! Jag håller tummarna för att det ska gå bra!

    Och trevlig helg, trots att det bara är torsdag:-)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig i dag, kommer säkerligen gå superbra!! Såklart du ska unna dig lite efter provet, helt rätt!
    Så fint med hyllor i köket, skulle jag oxå vilja ha.
    Ha en jättebra helg!
    Kram

    SvaraRadera