onsdag 26 januari 2011

INTERVALLER

Det har varit två kalla dagar här i Luleå
Igår var det en underbart fin dag, men isande kallt






Idag var det tänkt att stå på skidorna igen men tyckte att termometern visade alldeles för kyliga grader så det fick bli gymmet och temat idag fick bli intervaller.

Löpbandet, min ben, farten, intervallerna vi gick hand i hand idag.
En härlig mil blandad med intervaller på 1-2 min
Inklusive uppvärmning på 4 min gång sprang jag milen på 52 min idag

jag gillar att springa fort :)

snart tänkte jag försöka se hur fort jag kan springa milen nu
känner mig taggad att köra järnet :)

Efter löpintervaller körde jag 7 st intervaller på 1 min i stakmaskinen
grymt jobbigt!!



Det väntas varmare väder så snart står jag på skidorna igen :)

3 kommentarer:

  1. Intervallträning är KUL :D annars tkr jag löpning är rätt trist, men börjar gilla det mer och mer nu iaf! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin bloggen är med vandringsbild! Älskar de keb-bilderna! :)

    SvaraRadera