onsdag 5 januari 2011

LÖPINTERVALLER

Idag tog jag löpningen till en annan nivå

Jag provade löpintervaller och jag är förälskad.
Varför har jag inte gjort detta innan?

Jag körde 3 min i hög fart mellan 4.26 till 3.45 i tempo (bandets hastighet 13.0-16.0)

Och efter det 1 min lugnare tempo (bandets hastighet 10.0)

för att sedan köra 3 min igen och så höll jag på i 63 min :)

Jag blev så himla taggad och köra, och när man vet en tid tills man får vila lite så går det, med vilja går det :) idag hade jag löparviljan! Det var en grymt härlig känsla!


Nöjd med dagens löp :)





kvällspromenad. rykande kallt.





Hoppas ni har en mysig afton!


Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Låter som ett superbra pass! Vad snabb du är.

    SvaraRadera
  2. Härligt med löparglädje. Jo vi åker skidor hela familjen. Om en liten stund ska jag, Mini och Maja ut i skogen. Åker mest med min dotter som är 6 år så det blir ingen stor fart :). Men det är ett bra sätt att vara ute på och motionera hunden. Åker på turskidor så det är mer att åka på isen och i skogen som gäller för mig.
    God fortsättning!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Härligt! :) Gud så jag ser fram emot att få bli trött när jag tränar!!

    SvaraRadera
  4. Du är snabb du! Härligt med löparglädje!

    SvaraRadera