torsdag 1 oktober 2015

Hawaii resfeber


NU börjar den komma, resfebern!!!! På LÖRDAG flyger vi den långa turen till Kona.

Vi lyfter från Landvetter och stannar till i London efter det bär det av över havet och till San Fransisco och sista stoppet blir Kona. Jag har aldrig flugit så långt så bara det är lite nervöst. Hoppas det kommer gå bra och att cykeln håller sig hel, det är nog mitt största orosmoment att den ska komma bort eller gå sönder., GAH!

Igår käkade jag och mina fina vänner Nina och Saga på restaurang NAMI och det var härligt att träffa dem och maten är gudomlig. Mysig kväll!

Jag har varit på jakt efter en ny bikini och jag tänkte mig lite Hawaii style med blommor och färg men har inte hittat någon så får jag ett paket av dem och vad finns i det?

En hawaii-bikini som passade perfekt, blev så himla glad. Tusen tack :)


Jag har börjat att plocka fram grejer jag ska ha med mig imorgon är det dags att packa det sista.


ALOHA från en nervös Lina!

5 kommentarer:

  1. Vad spännade med fjärilar i magen! Som det ska vara. :-)
    Och superfin bikini!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Åhh snygg och passande bikini!!!
    Stort lycka till nu i Kona!!! Håller mina tummar för dig & Viktoria !!
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt klädsam! Hröligt med goda vänner. Trevlig resa Lina och njut av äventyret.

    SvaraRadera
  4. Hur snygg som helst! :-)
    Stort lycka till!
    /Kicki

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera