tisdag 9 september 2008

12 mil är målet



i framtiden
vill jag också cykla bland berg och dalar
på riktigt
vackert för ögat
underbart för själen
hela kroppen

Nu är jag anmäld till de långa loppet. 21 september kl10.00 går startskottet!
12 mil långt.


jag ser framför mig
när jag står på startlinjen
iklädd mina cykelkläder
med min finaste trek cykel
nummer lapp över tröjan
förväntansfull
nervös
men så in i tusan så glad!

varje gång jag går förbi min cykel (som förnärvarande står i hallen)
säger jag hej och tittar på den och jag bara ler
och är så glad att den är min
den är så fin

herregud vad jag skriver om min cykel, men kan inte rå för det,
det är bland det bästa som hänt mig
jag har verkligen hittat min passion!

sitter och kollar på nätet olika cykelvideos.

100km i timmen, ja så fort kan det gå nedför i tour de france
vilket fart!
videon var helt makalös!

http://www.youtube.com/watch?v=-kZSzB4kEE8&feature=related

om ni vill titta!

Lance Armstrong är helt fantastisk!

idag blev det inte en lugn dag som det egentligen var menat att det skulle bli.

10.00 core 30 min
11.00 fjärran höjder badet, crawlade några längder och relaxade i bubbel poolen
14.00 Mat
17.00 Valbo köpcenter
20.00 Mat

det blev ingen cykel idag.
jag väntar tills imorgon då är det ös med Anna!!
jag tycker om!


ikväll brinner vår brasa




nu mer cykelvideos!


over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar