onsdag 10 september 2008

vill ha bättre cykelväder!

detta väder utanför är inte tillåtet
cykelväder
det ska vara torrt och solen ska skymta mellan molnen

hoppas på bättre väder
det ska bli några cykelturer ihelgen
hur långt det har jag inte bestämt ännu
men 12 mil väntar och det gäller att vara förberedd

cyklingpass ikväll
jag njuter av kjellvander i slutet
skönt att han lyssnas i andras öron

ikväll är jag ensam
sjön behåller min kustbevakare tills på lördag
eventuellt sluta redan på fredag?

jag druckit te med tända ljus
i öronen är det just nu oasis
regnet smattrar mot rutan




hoppas på sol imorgon.

jag fick en present idag :-) tack SötSarah!
har provat tandkrämen nu och det får visa sig om den ger något resultat.
vitare tänder på nolltid?



återstår att se!

det borde pluggas lite imorgon.

kanske bror kommer och hälsar på :-)
jag menar det är ju fullt normalt att åka 70 mil för och dansa bugg i 2 dagar.
han lever på dans och jobb.

är det någon mer som ska cykla gästrikeloppet?

Over and out!

2 kommentarer:

  1. å min kära linan. det värmer så gott och få läsa om din cykeleufori och om dina dagar i norr. du verkar verkligen leva livet som man ska:) fint har ni det i gårdshuset också. du förtjänat all lycka i världen vännen!! tack för krya på mig styrka. ska ta igen mig allt jag kan...men det tar emot och vara orkeslös, cykeln är ju även för mig ett glädjeämne som är svårt att hålla sig borta ifrån. men med lite förnuft kanske man kan komma tillbaka lite fortare! Saknar dig en himla massa kära. All kärlek åt ditt håll. Kramar/challa.

    SvaraRadera
  2. blir så glad när jag kommer in här för du är så bra på att hitta livsglädje lina!

    Och det är så kul när du är med o cyklar. Så du tycker också om kjellvander? jag älskar hans skiva från förra hösten!

    SvaraRadera