torsdag 11 september 2008

molnen börjar att lätta

visst är det så
molnen börjar att lätta
men fortfarande syns det mörka moln
de ska försvinna tills imorgon hade jag tänkt
lördag och söndag vill också ha mörka moln fritt

TITTA
Det här fick jag i min mail idag


Tack för din anmälan till Gästrikeloppet 12 mil.
Välkommen till Gästriklands nya storlopp på cykel!


oj oj oj vad jag är lycklig

Dagen började med
core/spinn
tack Maria L, ditt 30 min pass på cykel är otroooligt jobbigt.
Lovely!

Det var på tal om att jag skulle plugga idag
men stan verkade vara ett roligare alternativ

jag fyndshoppade! Kjol och två linnen!





ikväll får jag nog nattbesök från småland!
härligt med lite småländska i stugan eftersom jag har tappat all min.

jag vet inte hur jag pratar längre
påverkan

men lika glad för det är jag
jag har ju min käre bike :-)


over and out!

2 kommentarer:

  1. Hejsan sötaste!!
    snygg nu header, snygga linnen och en vacker lina. =)

    igår va jäte skoj..menjag gick hem vid 23. resten stannade och tomas ligger och sover hårt ännu så det blev nog gandka sent igår kan jag tänka mig. ;-)

    PUSS och grattis till anmälan din.

    SvaraRadera
  2. Du cyklar som en tok fialotta! Så skoj när du är med för di kör järnet, alltid!!!!!!! SÖndag....snart är det dags för ditt cykellopp.
    Ha en bra kväll och en bra vecka som nu snart knackar på dörren.
    Kram Maria L

    SvaraRadera