tisdag 16 september 2008

5 dagar kvar

Nu återstår bara några dagar till det allra första Gästrikeloppet.
Är växlarna genomkörda? Ekrarna kollade? Energibaren inköpt? Vadmusklerna tränade?


Motorcykelgäng eskorterar oss ut

El Trocadero är med i racet. De kommer att eskortera startgrupperna ut ur stan de första kilometerna. Detta för att så samlat som möjligt ska kunna ta oss förbi trafikljus och korsningar.


Det ryktas om sol.

i helgen. Enligt SMHI försvinner den kyliga luften och molnen lagom till helgen. Man talar t o m om att det blir hyfsat varmt. håll tummarna!

idag blev det quornfärs med quinoa till middag

quornfärs med kidneybönor, morötter, lök, majs och färsk oregano.
bland det godaste jag ätit på länge faktiskt!



och ja det blir några fler bars än 1 under loppet :-)
tänkte att nötter är nog också en bra energikälla!

Idag blev en fika på nya stället i flanör
Erika, Sarah och jag.
Mycket trevligt! Ni är underbara ny funna vänner!

blev lite inköp idag också.
tre star krukor, eller om jag ska ha ljus i dem.





imorgon är målet att börja med reflektionen.

over and out!

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för bra väder till helgen!


    Så du har också höstfikat idag. Sånt kan man aldrig få för mycket av. Om du har lust så kanske vi kunde ta och dricka te ihop du och jag nån dag? :)
    Fast nån annanstans än på spinningcyklarna då ;)

    SvaraRadera
  2. PUSS MIN SÖTA FINA LINA

    SvaraRadera
  3. hello=)
    jaghar smsa dig.. om du vill hoja till siolan med mig snart och kika kläder?

    PUSS SÖTA

    SvaraRadera
  4. Hej bästa! Sitter på jobbet nu,haft lång konferans mellan 8-17 sen till sjukhuset å sova lite å nu jobb ett långt pass..verkar rätt lugnt dock så jag hoppas det blir det hela natten!! Per är fin,så sött. Börjar nerverna komma? Å du,du är bäst!
    Massa pussar från en trött bästis!

    SvaraRadera