måndag 29 december 2008

Försenad julklapp! :-)

Vi lämnade norra Sverige igår och begav oss mer söderut
Hemåt
Gävle nästa
Där bocken stod i brand för några dagar sedan

Veckan i Luleå var intensiv, väldigt intensiv men otroligt bra!
Varje dag något planerat liksom varje kväll
Det var middag, fika, träning och allt vad julen innebär
Det var så mycket att hinna med på få dagar



Nu är det bara en snabbvisit hemma för att sedan styra kosan mot Småland
Jag har inte varit hemma sedan midsommar så nu längtar jag verkligen!

JULKLAPP

Den fick jag idag. posten hade skickat fel men tillslut kom den till mig!

jag blev så lycklig! en pulsklocka fick jag, den jag alltid velat ha och kollat på! Tack älskade!
Jaa jag vet att det är en herrmodell, men det var den enda klockan som fanns i svart och rött så vad gör man inte ! Svart och rött är ju ett måste :-)

Visst är den fin?! Den finns en massa roliga funktioner på den också!




och idag hann vi med en tur på stan
och där inhandlades lite på rean till hemmet




idag blev det 1,5 timme cykling och core träning med min nya klocka :-)


Imorgon blir det 53 mil i bil.


Kärlek!

5 kommentarer:

  1. Hann inte på er tjejen, kör försiktigt imorron...lova det! Gott nytt år CykelLina!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    Vilken glad överraskning det var att du körde core ikväll :-)
    Kul och se dig!

    Lovar att vi kör försiktigt!!
    Gott nytt år bästa guldMaria:-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Oh älskling!
    nu saknar jag dig! dax att sluta fara runt nu va! hihi..

    du är verkligen en bra ny vän, som jag vill ha kvar lääänge!! ;)

    PUSS FINA LINA

    SvaraRadera
  4. Hej, Kul att du fick en pulsklocka! Det skulle jag me vilja ha :)

    Hoppas din nyårsafton gick bra och att ni har det mysigt i småland!

    kram

    SvaraRadera
  5. Den där klockan vill jag också ha :)

    SvaraRadera