onsdag 3 december 2008

Minnen




Jag njuter av Kristofer Åström - How can you live with yourself?

jag tänker tillbaka till rummet där denna skiva spelades flitigt
det var i Rottne och två själar som njöt av denna stämma

oh vilka minnen det drar mig tillbaka till
bra minnen

Imorgon väntar Kjellvander i mina öron
Oh vad det ska bli kul och MYS att äntligen få se honom live!

Förlyssning hos Anna med glögg och pepparkakor :-)


just nu håller jag mig till schemat.
10 timmar är målet för denna vecka

träning idag.

30min core
45min ben och rygg i gymmet
45 min cykling

jag är nöjd över min styrketräning
den blir nog mest svår att hålla vid liv men jag fokuserar :-)
tycker det är så otroligt roligt att ha något att se fram emot något att träna för!

jag tränar ju för att nå ett mål!


och vad som fick mig att orka var denna mat.

dinkelpasta med cornfärs och det var himmelskt gott!



och vet ni vad?
jag klarade tentan vi hade i torsdags och jag är så otroligt lycklig över det!
kände mig inte alls säker på något då jag lämnade in tyckte jag mest flummade runt frågorna med hela 66p av 75p, vilket gav mig ett B två poäng ifrån A.
det är lycka!


vilken bra dag
och morgondagen kommer att bli ännu bättre.


kjellvander och cykling


älska!

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig. Önskar att jag hade den motivat du har!

    SvaraRadera
  2. Grattis till tentan! :)
    Denna cykel har jag kikat på...eller rättare sagt killen min :)
    http://healthandliving.blogg.se/2008/november/ny-cykel.html

    SvaraRadera
  3. Killen jag träffar (kanske kan kalla honom pojkvän nu efter snart 4 månaders dejtande ;) kör triathlon. Så han cyklar väldigt mycket, han har tom två cyklar ;) Så hoppas på att kunna åka ut en del i vår och cykla tillsammans.

    SvaraRadera