lördag 22 november 2014

Mellis smoothie


Jag har kommit in i en smoothie period. Det går snabbt och man kan ha i lite av det man har hemma i kyl och frys. Just nu har jag fastnat för havremjölk, kvarg, ägg för att få fluffigheten, blåbär, hallon och banan. Det hela toppar jag med krispig granola och nötter. Mmmm! Perfekt till mellanmål!

Träningen har rullat på i veckan. Igår blev det mycket av det goda fick hoppa i extra så det blev fulls ös.

Spinning x 2 
Tabataklass
TRX-klass 

Benen var rejält trötta fredagkväll. Tur att jag hade bokat en myskväll med två fina triathlet-tjejer Nina och Saga. Mysig och fantastisk god kväll på NAMI. Sushi i världsklass! :) 

Lördagen började bra med ett simpass och i eftermiddags blev det en löptur längs med havet. Älskar att springa på stranden och se ut över det stora blå havet. Springa upp på höga höjder och njuta av utsikten.

Tyvärr hade solen begett sig så jag fick springa i det grå men riktigt friska vädret. Härligt att få vara ute i dagsljus. Löpningen känns bra för höften, håller ett lugnt tempo, men jag är sugen på att trycka på men vill inte fresta nu. Jag njuter, springer och är glad att höften är med på detta! :)


Trevlig lördag! :) 



Torsdagens löptur 

Lördags löpningen 

1 kommentar:

  1. Bästa melliset, både lätt och gott. Kan ju även varieras i det oändliga, det gillar jag.
    kram

    SvaraRadera