Fredag och Lördag är vilodagar för mig nu.
Kroppen, framför allt benen behöver samla kraft.
 |
| såhär kommer jag se ut på söndag, tänker använda samma outfit som kalmar förra året |
men det är svårt att vila.. jag blir lätt rastlös och vill ha endorfinerna. men jag vet att vilan gör gott.
jag försöker bocka av lite grejer på listan.
Detta är vad jag kommer att ta med mig:
Simning:
Våtdräkt
Simglasögon
Öronproppar
Vaselin
Under våtdräkten:
Linne från zoot
TriShorts
2XU kompressionstrumpor
Cykling:
Cykelskor SIDI
Hjälm
Cykelhandskar
Nummerlappsbälte
Strumpor
Slang
Verktyg
Löpning:
Asics löparskor
Energi (än så länge) :
1 gel
Enervit salttabletter
Snickers
Nötter
Annat:
Skavsårsplåster
Handduk
Blir nog att köpa några mer gels. Ut med banan skulle det finnas banan och godis.
Svårt det här med energi hur mycket man ska ha med sig.
något jag har glömt?
mycket man ska tänka på och komma ihåg att ta med sig till tävlingen..
en början...
Mitt beslut att delta i tävlingen kom ganska så hastigt och förberedelserna är kanske inte optimala.
Jag kommer försöka ge så mycket jag kan i loppet, försöka utmana mig, men ändå se det som ett ypperligt träningstillfälle inför mitt stora mål, Kalmar IronMan.
Jag vet inte om jag ska försöka tippa någon tid.
Jag är glad om jag kommer i mål och hoppas ha magen med mig.
Jag har MÅNGA fjärilar i magen just nu!
Nästan toookigt nervös men det ska bli jättekul! :)