onsdag 11 juli 2012

Brödbak X2 och Sim+Löp


Hoppade i våtdräkten idag och simmade en timme med en bra känsla 
jag gillar mer och mer att simma i dräkten nu


Känns som att farten börjar komma mer och mer 
SimLycka! 



Eftermiddagen har spenderats i köket med brödbak. 

Provade att baka två nya bröd.
Blåbärsbröd - recept här 


Bananbröd med kanel - recept här



Ikväll hade jag tänkte mig en lite längre löptur, runt 14 km.

Jag började springa med en skön känsla
lite snabbare steg än vad jag vanligtvis brukar ha

efter 5 km så börjar magen säga ifrån lite grann men det funkar fortfarande att springa
men allteftersom så börjar magen göra mer och mer ont
och efter 1 mil var jag tvungen att stanna
krampen var ett faktum, kunde knappt ta mig fram gående, suck!!

magen är uppsvälld och gör ont.
jag hoppas att det är tillfälligt och att jag snart kommer att må bra igen.

sövde triathlon är i fara.... åååh neeej!


4 kommentarer:

  1. usch låter inte alls trevligt med magontet :/ något du fått förut lr?

    Brödbaket ser destu trevligare ut, något recept? :)

    sv: ja passet var superskoj! =D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar brödbak... när energin finns! Annars blir det affärsbröd. Det fanns en tid när jag bakade allt vårt bröd själv. Inte nu. Men jag älskar när lägenheten fylls av doften, och frysen är full av egenbakat bröd.

    Hoppas du hittar samåkning till Sövde! Trodde du stavat fel först och menade Skövde, hihi :)

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott det lät med blåbärsbröd. Det åker in i receptpärmen :)

    Tråkigt med magen :( Håller tummarna för att den kryar på sig och att du kan vara med på Skövde triathlon!

    SvaraRadera
  4. Kanske var brödet? Ibland blir min mage lite konstig också efter simning som att man råkat svälja för mycket luft. Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera