måndag 5 april 2010

Blommigt!

Jag har fastnat i det blommiga träsket :-)
Älskar vackra tyger med fina blommor på! Både när det gäller inredning och kläder!

Denna scarfen fick hänga med mig hem!



Under min tur på stan hittade jag denna passande filt
Det är kul med färg
Piggar upp med sin glans!




Lite småsaker som gör sig så bra!
Som denna ljuslykta
Den matchade ju till och med tvålen i badrummet :-)




Min goda frukthörna!
Frukt tillsammans med dessa fina färger gör köket så levande
I affären brukar jag hamna vid frukten och kan gå och njuta där och samla på mig en drös med goda frukter





vart tog helgen vägen?
jag borde ha hunnit med mera plugg
men just nu så känner jag mig så otroligt trött

jobbade inatt till klockan 03.30 så idag känns plugget inte heller så kul.
men det väntar på mig!



Nästa påsk ska jag vara hemma i Småland!
Jag har saknat något så otroligt mycket!


Kärlek till er där hemma!

4 kommentarer:

  1. Å så fint med blommigt, och fina färger i soffan. Nu är jag på plats i Västervik, försöker fixa och piffa min nya lägenhet och känna mig som hemma, ska iväg ner på den lilla stan imorgon o kika kuddar i fina färgglada färger. De gör ju så mycket med lite färg.

    Jag var inte heller nere i småland/öland i påsk. Saknade också jättemycket, och har också bestämt mig för att inte vara ifrån de fler gångerunder högtider:) . Å andra sidan bor jag ju numera i småland. Fast inte på öland. Men närmare hemmåt iaf:) hoppas du haft en bra påsk trots allt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ditt öga för detaljer i inredningen är verkligen jättebra. Hur fint som helst!

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort med alla mönster och färger. Trist att plugga, huga jag är inte avundsjuk.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Härligt med färger!!!!
    Trist med plugg, men det leder ju till nåt riktigt bra :).
    Stor kram Maria

    SvaraRadera