torsdag 8 april 2010

Födelsedags firande!

Vad är det för dag idag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen det ingen vanlig dag för det är Linas födelsedag
hurra hurra hurra :-)







När jag slog upp mina ögon i morse fick jag se detta paket!
Jag hade ingen aning om vad som kunde vara i då jag inte har önskar mig något speciellt. Med spänning börjar jag att öppna!



och när jag ser vad det är blir jag HELT chockad och tårarna bara rinner ner för mina kinder.
jag har fått en systemkamera av min älskade och det är en dröm för mig som älskar att fota. En dröm jag haft länge är att ha en egen systemkamera.
Det är det finaste någon har gett till mig.

jag är så glad!!!!




Dagen kunde inte ha börjat bättre!








Nu blir det lite plugg men det kan jag leva med för jag har fått världens finaste present!!!!

Ikväll blir det finmiddag!!!



Älskar min födelsedag :-)

9 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS!!!!! Vilken present, förstår att du är glad!! Vilken sambo du har :) Stor kram på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis på 25-årsdagen fina Lina!
    Hoppas du har en jättefin dag.

    Så kul att du fått en kamera, förstår att du blev glad :) jag älskar min Nikon, något av det bästa jag har.
    Lycka till med fotandet,

    kram

    SvaraRadera
  3. Åh, ja, titta här!! :) Guud vad roligt! Det är du så värd. Det är jättekul att fota även om jag inte lärt mig alla inställningar än på 1,5 år... :)

    SvaraRadera
  4. Ja, och GRATTIS igen, förståss! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen, Lina!
    Vad roligt med en systemkamera, det är ju så skoj att fota.

    Hoppas att du har en riktigt trevlig dag!

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen!
    Vilken fin present du fick, förstår att du är glad.
    Hoppas att middagen kommer smaka bra!
    Grattiskram

    SvaraRadera
  7. GRATTIS! Hoppas du har en jättebra födelsedag. Underbar present du fick också, skall bli skoj att se bilderna du tar med den..:)

    SvaraRadera
  8. Grattis!!!!
    Vilken jätte fin present!
    Ha en fin födelsedag och helg!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  9. Stooooort grattis en dag för sent vännen! Kul att du fick en sådan passade present, det är du värd! Hoppas du hade en fantastisk dag/kväll!
    Stor grattis kram Maria

    SvaraRadera