tisdag 27 april 2010

SpinningLycka!

Tusen tack för alla peppande ord! Det värmer i hjärtat!

Just nu hoppar endorfinerna
Jag ler av lycka
SpinningLycka

Innan passet var jag tokigt nervös
men när jag väl satte mig på cykeln och presenterade mig
så kände jag bara att nu kör jag
jag kan ju det här
cykla, det är ju något jag är bra på och jag vill förmedla cykellycka!




Oj vad jag körde !
SÅ kul det var att sitta längst fram igen!


Nästa vecka är det spinning 100 min och jag ska få vara med och instruera igen :-)
Nya låtar måste fixas! Så kom gärna med något förslag :-)



Cykellycka!!!!

5 kommentarer:

  1. Wiiihi! Jag visste det! Du är om gjord för det här :)

    Nästa pass råkar inte vara på lördag eller söndag? ;)

    (Nu minns jag inte vad jag skrev sist om helgen... men vi ses jättegärna nåt på lördag! :) *förvirrad* Hörs om detaljerna lite närmare, känns jättekul! )

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Vad kul att det gick finfint! :D // Kram, Lisa!

    SvaraRadera
  3. Va härligt att det gick bra! :)

    SvaraRadera
  4. Såklart det gick bra!!! Du är ju CykelLina!

    Roligt med nytt pass igen! fick du till nån bra musik? Jag måste börja leta lite musik snart, börjar ju dra ihop sig :) Var och provade kläder i måndags :)

    SvaraRadera
  5. Vilket sprudlande inlägg:)
    Kul att det gick bra!

    SvaraRadera