lördag 10 april 2010

Tapet i hallen!

Idag har det slitits på med hallens tapet hörna
När man nu går in i vår lägenhet så möts man av denna blick!






Vi är super nöjda!


Jag älskar min nya kamera!
Det ska bli otroligt kul och lärorikt att få gå en kvällskurs hur kameran fungerar.
Vill lära mig ALLT så jag kan få schyssta bilder :-)!

Titta Mamma! En av rosorna har verkligen blommat ut! Så fin!



Dessa te burkar anlände hem till mig i veckan!
Sådana som jag önskar mig. Tyckte att jag var värd dessa och klickade hem dem! :-)




Mycket snö kvar!

Stackars cyklar som får stå ute såhär i snön!
Ovårdade!
hehe


Såhär ser det ut i Lule nu!
Vitt!







Ikväll är det mys!


Lyx med jordgubbar, en smak av sommar, och godis!!!!









Kärlek från lule!!!

6 kommentarer:

  1. Helt underbar tapet. Så skoj med lite annorlunda!

    Annika hade också bloggat om jordgubbar så jag måste nog verkligen köpa sådana imorgon. Ni har fått mig riktigt sugen på det..:)

    Hoppas du får en fin fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  2. Åh men så snyggt ni får det! Blev verkligen häftigt med tapeten! :)

    Och jag tycker fortfarande att det är väldigt fint med snön ni har där uppe även om vi hade en riktig vårdag här idag :) Rosen var väldigt vacker!

    Kanske det kan bli lite cykling tillsammans när jag kommer upp. Kan undersöka om det finns nån cykel att låna... :)

    SvaraRadera
  3. Läcker tapet!

    Förstår om du är lite trött på snön även om det är fint.

    Skulle oxå vilja gå en kurs och lära mig min kamera bättre. Kör mest på auto :( Har inte orkat lära mig, sen är det där med tiden...svårt att hinna med :(

    Hoppas du har en bra måndag!

    SvaraRadera
  4. Vad snygg tapet i hallen!! Super fräck.
    Grattis i efterskott. Vilken fin present du fick utav din sambo!

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken snygg tapet och hela lägenheten i övrigt verkar vara fin! Lite avis ;)
    Hoppas du får en bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera