tisdag 7 september 2010

Comeback!

JA sommaren gjorde en liten påhälsning igen, en liten comeback!

Vi tog tillfället i akt och tog en dag på sjön!

Vindstilla och varmt i luften
en kanon dag


njuter!








Vi navigerade på sjön och kastade ankare vid en solig ö!



en promenad längs stranden!








efter en promenad på ön kurrade vågar magar och det var dags att göra upp en eld och käka maten vi hade tagit med oss


vedklyvning!





eld göra..





jag fixar tillbehören!



hamburgare på stekning!






en hamburgare a la lina:


nötfärs, avokado, sallad, lök, tomat och mitt hemmagjorda hamburgerbröd!

det var sååå gott!!!



vilken härlig dag ute på sjön!



kvällen har jag spenderat på gymmet!

Functional Moves har gjort premiär på vårt gym.

ikväll provade jag det för första gången!

En funktionell gruppträning med garanterat resultat. Kondition, styrka och en stooor dos rörelseglädje.

mycket balans och kroppskontroll, tyckte det var riktigt bra träning.
svårt men efter några gånger så kommer det nog att ge sig! :-) KUL med något nytt!


efter det passet hade jag mitt spinn55, gott att spinna ut benen!! :-)



Kärlek till värmen här i Lule :-)

4 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag! Helt rätt att utnyttja den sista sommarkänslan.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

    Och de där hamburgarna såg goda ut. Är fortfarande imponerad över att du gjort hamburgerbröd själv:)

    SvaraRadera
  3. Härligt att vara ute på havet. Vår båt är upptagen nu.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Åh vilka härliga soliga skärgårdsbilder :) Du får fortsätta göra mig avis och längtandes ditupp med dina bilder året om...

    Erika mejlade och hon hade nu tagit dessa pass:

    lör
    15 kettlebells
    16 föreläsningen intervallglädje

    sön
    08 yoga
    10 therese spinning
    11 jim spinning
    12 maria+emil spinning

    Jag har inte hunnit boka än, men det blir något liknande iaf :) Sen tycker jag att det är häftigt att cykla på natten också så vi får se!

    SvaraRadera