tisdag 14 september 2010

om ni var här...

Ny vecka
nya intressanta föreläsningar

detta med hjärnan och hur den fungerar det är så intressant.
jag tycker det här med studier är så himla roligt speciellt när det är så lärorikt!


inspirerades av SötAnnika och körde boxning idag, PSI som vi har på gymmet!
länge sen jag körde det och ikväll var det riktigt skoj!

och efter boxpasset var det dags för min cykelklass
det var fokusering och energi på topp bland deltagarna! Så underbart!


i helgen lyckades jag hinna med en timme på stan och fyndade denna tröja för bar 99kr! och bara älskar mina nya byxor som går över midjan, så sköna!


gillar!







känner för en förändring på hemmaplan.
något måste göras i lägenheten.

det tål att funderas på!



kärlek hem till mitt småland! saknar er!



längtar tillbaka, då ni var här!




världens finaste ester!

3 kommentarer:

  1. Snygging! Du strålar alltid på dina bilder!

    Synd på programet men det lät ju hoppfullt ändå :)

    Vi har inte bestämt nåt inför helgen. Vi firade 6 mån igår så vi får väl hitta på nåt mys iaf när vi ses :) Men stackars Daniel har typ jobbat ihjäl sig och varit så trött i veckan att vi knappt hunnit prata och jag vill bara ta hand om honom nu. Sen borde jag springa nåt i helgen också men ska absolut ha ditt pass i bakhuvudet och om det passar in så kommer jag så klart. En helg är vara alltför kort. Känner redan halvpanik för att det inte ens är två dagar där uppe... och sen TRE veckor tills vi ses - fyyy, vad jobbigt. Men så får man inte tänka nu...

    SvaraRadera
  2. Blir alltid så glad av dina inlägg. Alltid en glad och snygg Lina på bild.
    Positiv text med mycket kärlek.
    Hoppas du haft en jätteskön onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja vi har oxå blivit fjällnördar :) Om man nu kan kalla sig nörd efter bara en resa. Peter har dock varit iväg två ggr o vandrat. Vi har fastnat för Funäsdalen så blir till samma ställe som vi var i påskas och nu i sommar.
    Kram

    SvaraRadera