onsdag 1 september 2010

PB i löpspåret!

Igår var jag och köpte mig dessa fina löparskor.
Jag har aldrig provat ett par Asics förut, har hört mycket bra om dem så nu tänkte jag att jag kör och provar, de var nedsatta så jag fick ett bra pris :-)

framifrån



från sidan :-)





Idag var det upp till bevis!


hur skulle det gå i dessa nya skor?

Jag var taggad och köra milspåret och med skorna nästan flög jag fram :-)
Kände verkligen löparglädje!

Hade bra fart redan från början och ökade gradvis tempot under turen.


I slutet spurtade jag uppför de branta backarna och in i mål
och tiden stannande på 49 minuter!!

jag trodde knappt att det var sant 1 mil på 49 min i ett löpspår fullt av branta backar.

WEEHOO personbästa i löpspåret idag och jag känner mig riktigt nöjd :-)

MVG till mina nya skor :-))

Löparenergi yes!!


Kärlek!!!

5 kommentarer:

  1. OMG! Du är superdupersnabb ju!

    SvaraRadera
  2. Du är ju sååå grym!!! Fantastiskt jobbet!! Grattis!! :D

    SvaraRadera
  3. Säger det igen, du är ju så grym!
    Så imponerad. Vill oxå kunna springa så fort!!

    Hört nåt från skolan? Trist att vänta och inte veta :(

    Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig känsla! Fantastiskt bra tid också, grymt jobbat! :)

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillade min blogg :-)

    Åh, vad jag längtar efter löpning!! Snart så... Älskar för övrigt Asics skor, dom bästa jag har haft!

    SvaraRadera