söndag 19 september 2010

Kalashelg!

Vilken kalashelg det har varit.

Just nu är benen ganska så trötta.
Var ikväll och provade body step för första gången
hade lite svårt att hänga med i svängarna ibland
men det var roligt
lite annat än och sitta på min spinningcykel :-)

det blev även PSI, OJ vilket pass, Anna är grym!

till helgens kalas....


I fredags var vi bjudna på kalas hos Hanna
hon hade bakat hela veckan
åh herregud så mycket fika

massa godsaker!!




en av special tårtorna..




muffins i små söta formar.




trevligt och gott kalas!


Klockan 8 i lördags morse ringde klockan och cykelkläderna togs på!

När jag kom till gymmet så sa de att min spinningklass var FULL! WEHOO, röj tänkte jag, nu blir det energitopp, laddning!

Finaste Annika och Daniel var med och förgyllde passet!
Vi väckte våra kroppar på det bästa sättet!
Vilken energi, vilket röj, fokusering, det var helt magiskt!

Det var grymt kul att ni var med!!


Efter passet kurrade våra magar och det blev en mysig lunch på stan!

finaste paret!




vi åt god mat!







söta Annika och jag :-)



grabbarna :-)



Mysig och trevlig lunch tillsammans med er! <3


regnet öste ner hela dagen men det blev en fin kväll.

nattliga foton!



Isbrytarna lyser upp i det mörka vattnet...




nu i veckan är det skola som gäller!
ska bli roligt, ser verkligen fram emot föreläsningarna!



kärlek!

1 kommentar:

  1. Jag har sagt det förr, men oj vad jag saknar Luleå när jag ser dina bilder.. Kanske skall åka upp i slutet av oktober.. Kör du alltid spinning om helgerna? Är ju så klart lite sugen på att komma och köra för dig om jag åker upp..:)

    SvaraRadera