tisdag 8 mars 2011

Backintervaller!

Tenta veckan har börjat.
Fokus har varit ganska så bra idag.

Började dock dagen med lite semlebak!

Semlebullar med Lina touch, med bland annat dinkelmjöl och havremjölk.
Och istället för mandelmassa provade jag en bananblandning istället.


Resultatet mycket gott!
florsocker hade jag inte hemma, men det blev bra ändå :)



Igår var det dags för kära AMRAP igen.
Denna form av träning känns ruggigt bra för hela kroppen.

Och som vanligt löpintervaller mellan.

Denna gång blev det backintervaller och vanliga på platten.

Åh jag vad längtar efter att få köra backintervaller ute nu.

Tänk att man står på "startlinjen", precis nedanför backen och sedan ska kuta upp allt vad man har. Bara tanken får mig att le lite grann, det kommer bli grymt!


Just nu hoppar endorfinerna omkring efter mitt 75 min cykelpass.

1 kommentar:

  1. Backintervaller ute är så jäkla grymt, jag körde ju tre små nu förra veckan, älskar känslan av att "bestiga berget". Men nu åker jag till östersund och där är det inte läge för backintervaller ute ännu!

    SvaraRadera