onsdag 16 mars 2011

Träningsglädje!

Igår när jag gick hem från gymmet efter min 75 min cykelklass
kände jag lyckan från huvudet och ända ner i mina fötter

en dos av träning gör att jag mår så gott
endorfinerna ville inte sluta hoppa

är just nu uppe i en tentaperiod. vilket betyder sena kvällar och tidiga mornar.

då är det extra skönt att få träna och få upp energin igen.

idag blev det ett Crossfit liknande upplägg igen. jag är fast i träningsformen!

att hitta nya sätt att träna på, mer variation

jag älskar att gå till gymmet och utmana mig själv med nya övningar eller kanske förbättra mig i vissa som dipsen.

mellan seten idag blev det 1km löpning x 3

jag bara ska under 4 min.

idag blev det 1 km på

04.21
04.11
04.00

jag har mer att ge!


Hopprep är tokjobbigt och idag blev det hela 400 hopp
och armhävningar och fällkniv mellan, pulshöjande och roligt!


suddig bild men redo för start är jag :)



Träningslycka!

3 kommentarer:

  1. Va härligt! Snart är du under 4 min! :) Själv önskar jag att jag var nästan lika snabb.. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med sådan träningsglädje!

    Och du, det är helt underbart att ha kunnat ta fram cykeln igen. Imorgon skulle det dock bli snö här igen, men förhoppningsvis är det blötsnö och inget som vill fastna på marken, för nu vill jag ha vår på riktigt.

    SvaraRadera