fredag 18 mars 2011

Besviken

När jag lämnade salen bakom mig så var det med tunga steg jag klev ut
huvudet snurrade och jag kände en besvikelse dra över min kropp

det går inte alltid som man tänkt sig
denna tenta gjorde det inte, besviken på mig själv
men jag ska inte ropa nej ännu, lever på att läraren är snäll när han rättar.

Ikväll blir det att återhämta sig för att redan imorgon ladda om inför nästa tenta som är på torsdag. Vill bara vara ledig.

Från depp till pepp och god mat..


Igår kördes ett mycket bra pass i gymmet.
Kondition + styrka




en löparbana, där det blev sick sack hopp på tå, ruscher, vanliga hopp och detta varvades med styrkträning swing och knäböj med marklyft


Efter den träningen var det träningslycka igen! :)



en laxsoppa senare och en vitaminkick





nu laddar jag!

3 kommentarer:

  1. Åh, inte kul att behöva känna så efter tentan. Men hoppas att det går vägen ändå!

    SvaraRadera
  2. Usch, ingen rolig känsla det inte. Hoppas att det gick bra ändå. Ha en härlig fredagskväll!

    SvaraRadera
  3. Man ska inte ropa hej nej.. Det kanske gick fint ändå, och du får helt enkelt hålla tummarna för att läraren gillar det du skrev :) Jobbigt med en tenta om en vecka igen!!
    Låter som ett fint pass, och gud vad gott med soppa!

    SvaraRadera