tisdag 15 mars 2011

DIPS

Plötsligt händer det....

Igår klarade jag göra 5 st dips utan hjälp, alltså på egen hand! :) Stolt!
Jag blev så otroligt GLAD. Nu är målet att kunna göra även chins utan hjälp!
Kände mig grymt stark igår.

Det blev även spinning/core/crossfit/löpintervaller igår.

En kväll på gymmet helt enkelt med

cykellycka
dips på egen hand
fällkniv
KB mark/axelpress
Hopprep
m.m

Tur att jag tycker det är så otroligt roligt!

Efter passet gjordes en tanitavägning

fick ut ett kvitto på hur kroppen mår med bland annat muskelmassa, andel kroppsfett, benmassa, och hur gammal jag är metaboliskt. Mycket intressant!


Nu är det bara och ta tag i böckerna som väntar på mig
igår fyllde jag på med denna energi, lyckat resultat, hjärncellerna jobbade bra!


5 kommentarer:

  1. Vilken energi! Och gud vad härligt att du klarade dipsen :) wihooO!

    SvaraRadera
  2. Fasen så bra gjort! Imponerad! Chinsen sitter nog snart de också ska du se!

    SvaraRadera
  3. Shit vad grymt! Dips är inte min starka sida tror jag (har inte testat på år och dag) :) Och den där glassen hade jag inte tackat nej till! :)

    SvaraRadera
  4. Mkt god energi dessutom! Och välförtjänt :)!

    SvaraRadera
  5. Härligt när träningen känns så bra! Å lite glass är ju inte fel under tiden man pluggar. :)

    SvaraRadera