torsdag 7 april 2011

Cupcakes!

Det väntas kalas och idag har jag bakat mina första cupcakes!

Leilas chocolate cupcakes



Hallon cupcakes med rosa frosting


Imorgon innan gästerna kommer blir det tårtbak :)


Ikväll kördes ett riktigt bra pass i gymmet.
Med mig hade jag finaste Annika.
Kämparglöd tillsammans! Vi är starka!

Körde igenom hela kroppen effektivt med AMRAP. 3 varv á 8 min

Övningarna som kördes i ett under 8 min.

Utfallshopp 10 st
Armhävningar 6st
Burpees 4 st
Swingar med hantel upp över huvudet 8 st
Mage 12 st fällkniv med boll
Hopprep 100/50

Grymt effektivt och pulshöjande!

När de första 8 min gått tog vi tag i stakintervaller

5 st 30 sek, aktiv återhämtning 30 sek mellan.
riktigt jobbigt!

efter det andra setet på 8 min körde vi roddintervaller samma upplägg som stakintervallerna.

efter de sista 8 min AMRAP körde vi lite kompletterade övningar.

baksida lår + mage

Mycket bra pass och kul med Annika som sällskap! Grym!


Sedan blev det en kort och härlig löptur ute, 20 min 4 km.


Lovely day ! :)

5 kommentarer:

  1. Wow vilket träningspass och herregud vad goda cupcakesen ser ut!

    SvaraRadera
  2. Vilket grymt pass, så sugen jag blev på att dra ett pass på gymmet, men det får vänta!

    SvaraRadera
  3. My god så gott!!! Måste nog baka nån dag :)

    SvaraRadera
  4. Dina första cupcakes och de ser ut som att Leila själv har varit i farten! Ser grymt gott ut, och träningspasset härligt jobbigt!

    SvaraRadera
  5. Yommi. verkligen ser läcker

    SvaraRadera