torsdag 28 april 2011

Lantliv!

Sista dagen i Småland spenderades på bästa sätt.

På landet. Inandas koskit och träffa hästar. köra fyrhjuling och njuta av solen:)



Innan ridturen


Ester älskar att rida, det har hon gjort ända sen hon bara var några månader :)




Sedan var det Pers tur att entra hästryggen för första gången.
Att komma upp på hästen var inte det lättaste

men med en egen teknik så gick det bra :)




Fantastiskt väder! Doften av lantliv! Helt underbart!




Sen var det dags för min tur att hoppa på hästryggen för kanske 3e gången i mitt liv. som sagt inte det lättaste att komma upp och fatta knepet.


ha ha kämpar och kämpar!





men tillslut satt den :)




beautiful day :))







sen var det mocka skit som gällde, det hör ju till :)




något annat som Ester verkligen älskar är att åka fyrhjuling :)



jag tänker tillbaka med ett leende på mina läppar :)



och äntligen känner jag hunger igen :)

7 kommentarer:

  1. Vad underbart det ser ut med ridningen. Hästar är verkligen det bästa som finns.

    SvaraRadera
  2. Imponernade att du tog dig upp barbacka om det bara var tredje gången du red! Skitsvårt ju :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt. Riktigt somriga bilder! :) Jag gillar nog att rida tror jag. Har heller knappt knappt provat men det känns som frihet och ett häftigt samspel med hästen som är riktigt tufft.

    Idag är jag tillbaka på jobbet och jag håller tummarna att jag mår ännu bättre imorrn så att vi kan styra upp middagen. Känner mig inte helt övertygad ännu men hör av mig imorrn när jag känt av status.

    Vi ordnar det som behövs i så fall. :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Landet rules. ;-)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder :)
    Önskar dig en fin Valborg!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Hihi, du kom upp i alla fall, duktigt.

    Hoppas att du får en trevlig helg och valborg.

    SvaraRadera
  7. Så härligt! Mysigt att komma ut på landet och rida lite. :)

    SvaraRadera