torsdag 14 april 2011

LÖPNING

Solenergi. Har invigt balkongen för första gången i år.

Våren är här i norr också :)

skoljobb + lite träningsinspiration
en eftermiddag på balkongen



Ikväll var det dags för löpning
av ett annat slag än vad jag är van vid

intervaller och långdistans har dominerat min löpträning.

ovant att idag springa lite fortare under en längre tid.

10,2 km 48 min och det var riktigt jobbigt. vilken skillnad på löppass!

men jag är otroligt nöjd med dagens löprunda!

Sträcka: 10,2 km

Tempo: 04:42 min/km

Hastighet: 12,75 km/h



4 kommentarer:

  1. Grymt :D variation är bäst! ha en toppentrevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Härligt att våren har kommit upp till norr också:)
    Det är så härligt att kunna sitta ute och njuta av solens strålar.

    Hoppas att du får en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Kul med variation på löpningen. Du är verkligen snabb.

    SvaraRadera
  4. Du är ju toksnabb!! Härligt med njutning på balkongen *mys*!

    SvaraRadera