måndag 18 april 2011

Löpdistans!

Denna söndagen ville jag ha revansch!


Det var lite motigt att ge sig ut i den hårda blåsten.
Igår var det bara jag och musiken i mina öron.
Trist utan löpsällskap med jag klarade mig hyfsat bra ändå.

benen sprang, jag försökte tänka på min teknik
magen mådde bra hela vägen ( hade planerat intaget av mat in i minsta detalj för att inte få ont och det hjälpte :) )

igår var det löpflow! :)

2 blåsiga mil blev det. Motvind så jag nästan inte kom en meter ibland.
Det kändes extra bra då jag kom i mål på 1h och 50 min.


Nöjd över söndagens löp!

1 kommentar:

  1. Duktigt att springa själv nu när du varit bortskämd med sällskap :) Hihi. Du är ju grym!

    Tänkte på våra löparmagar och fick en del tips under kostföreläsningen i helgen. Hon sa att det var vanligt att man föråt sig på fibrer och laddade med frukt och att det skulle man inte göra för det tog för lång tid för magen att smälta. Och inte heller frukt efteråt (förutom banan) skulle man äta. Värt att tänka på :)

    Ha det nu så himla fint i Småland! KRAM!

    SvaraRadera