onsdag 27 april 2011

Magsjuka

Igår var det dags att flyga hem från mitt kära småland!

under hela resan kände jag mig lite konstig, lite illamående och magen gjorde ont.

När vi landade i luleå och kom innanför lägenheten så var jag tokslut och sen var det sängen och toaletten som gällde under hela kvällen.

usch för magsjuka.. idag känns det lite bättre. Hoppas kunna börja äta snart..


tills jag mår bättre så tänker jag tillbaka på påsken som var så underbar!!

påskafton.



Började dagen med en härlig vårpromenad! så vackert!

vitsippor överallt.


Emån




Till kvällen blev det en god middag med trevligt sällskap!

varmrökt lax, potatis, mammas goda sås och sallad.


till efterrätt min klassiska chokladmousse som uppskattades mycket!



Påskdagen, god middag hos mamsen igen.

Träff med finaste Ester som man fick många härliga pussar av :)


jordgubbar och glass till efterrätt!



annandag påsk var det ridäventyret! kommer lite uppdatering om det senare :)


nu måste jag vila bort denna trista sjuka.

4 kommentarer:

  1. Åh nej vad hemskt med magsjuka. Hoppas du blir frisk snart! Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt. Hoppas du snabbt kryar på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Härligt att du fått vara hem och hämta lite energi!
    Ha det gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera