måndag 13 juni 2011

Cykel och grill på stranden!

Sitter just nu och pustar ut efter första dagen på sommarjobbet.
Huvudet snurrar efter massa nya intryck och benen värker, ett jobb med mycket rörelse. Men jag tror att jag kommer få en bra sommar :)

SÖNDAGENS aktiviteter!

Cykeln blev rastad :) Jag och Annika tog en racertur, den blev ganska kall och blåsig men vi trampade glatt på och jag fick visa henne runt bland småbyar på landet.

7 mil senare var det två tjejer som hade isbitar till fötter men ändå nöjda med dagens mil. :)



För att toppa denna helg packade vi sedan väskorna igen och begav oss ut mot stranden. En kall sommarkväll med myggor som bet. Men med god mat och fint sällskap så var det ändå toppen! :)

Guldkant på vardagen!



Kvällens meny bestod bland annat av lammkorv i tunnbrödsrulle med guacamole.
Mycket gott!







Nu laddar jag för träning. Simning står på schemat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar