söndag 15 november 2009

En mysig helg!

Mys har varit ett ord som präglat min helg

I fredags blev jag bjuden till Nea som också är kustbevakningsfru :-)
Våra sjöbusar skulle på after work med jobbet och roa sig på stan
Då passade vi på att ha en mysig tjejkväll hemma

Jag blev bjuden på jättegott rött te, jordgubbs-smoothie och smågodis
Vi hade en riktig trevlig mys kväll hemma i soffan
Tusen tack Nea!


Lördagen startade med ett spinnpass klockan 10.
Väcka kroppen med ett spinnpass är det bästa sättet att vakna en lördag morgon
Och vilket pass det var
Svetten rann och pulsen var hög hela tiden
Grymt!


Sen blev det mysfika.





Jag köpte mig Elin Sigvardssons nya skiva
Och jag älskar den!
När jag lyssnar på den tänker jag tillbaka till den magiska kvällen på kulturens hus där hon spelade så underbart.

Lycklig med skivan i hand!



Det blev rock i bilen och en mysig filmkväll hemma!


Söndagen har spenderats med att planera vårt kök, hur skåp, lådor, diskbänk, ugn, kylskåp och massa annat ska placeras in i minsta detalj. Riktigt kul med lite knepigt hur man ska ha alla vinklar och vrår.


Efter ett kickboxningspass ikväll så är det soffan som gäller!


Ny vecka och nya tag!


Hoppas på minusgrader och snö i veckan!


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Härligt med så mycket mys i helgen! :) Det är det bästa med helgerna och veckorna går verkligen så fort nu... Kul att du träffar nya vänner där uppe, det är viktigt! Hoppas vi kan ses snart igen också :)

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig helg! Jag och Ebba har varit i Sthlm, haft kvalitetstid med bara en av töserna....Behövs det med ;D.
    Gud vad skoj med köksplanering, älskar INREDNING!!!!!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Ja helgen var verkligen mys! Hoppas veckan går fort nu så det blir fredagsmys snart igen :-)

    Åh vad mys och åka till Sthlm med en av töserna :-) Kul!

    Köksplanering och badrumsplanering är kul men svårt! Men vi får gå på känsla :-)

    Hoppas allt är bra!!
    Stor kram!!

    SvaraRadera