onsdag 4 november 2009

Vätternrundan 2010 med TeamRideofHope!

Vätternrundan 2010 blev i rekordtid fullteckad. Jag hann inte anmäla mig i tid:-(

Det är helt galet hur mycket folk det är som vill cykla 30 mil runt denna sjö.
Men jag kan bara säga att jag förstår, jag gjorde den långa resan i år och det var helt underbart. En otrolig känsla som spred sig i hela kroppen.

Jag cyklade i bäcksvart mörker för första gången, att cykla mitt i natten var en upplevelse för sig. Att få omringas bland alla dessa cykelmänniskor är helt fantastiskt.

Jag trodde att mina chanser att få cykla VR 2010 var borta

MEN

Jag är så otroligt tacksam över att jag fick en inbjudan till TeamRideOfHope att få cykla Vätternrundan 2010 med dom. Jag och mina guldtjejer Annika, Malin och Anna ska tillsammans få uppleva detta och vi cyklar för Barncancerfonden, bättre kan det inte bli.



Jag är riktigt peppad just nu!


Vättern, jag kommer nästa år igen :-)) Laddad till tusen!

Lycka!

4 kommentarer:

  1. Härligt. Skall bli skoj att följa er resa...:) Så kanske jag får lite tips inför min egen träning också. Blir dock ingen Vätternrunda för mig förrän tidigast 2011...

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att du kom med!!!!! Tjohoo vad vi ska cykla!!! =)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt tjejen! Det där är ju din grej de....cykla en massa mil. Gofia!!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera