fredag 27 november 2009

Lääääser!

Jag kunde inte hålla mig igår när jag var på stan utan jag var tvungen att köpa de tre första böckerna i Twilight serien!

Och nu är jag fast! Jag läser och läser och läser och läser!
Nu när vädret är så grått och trist är det mysigt att krya upp i soffan med en kopp te i handen och leva sig in i bokens värld!





Jag gjorde även ett fynd igår.
Ett träningslinne för endast 116 kr.
Bra köp!




Innan det blir fredagsmys så står det body pump och cykling på schemat!
Skön avslutning på veckan och en skön inledning på en bra helg!


Trevlig helg!!


Kärlek!

2 kommentarer:

  1. De böckerna är verkligen bra.. Jag har sett de två första filmerna sedan har jag lyssnat på ljudböcker på de också.. Håller på med den tredje boken om ljudbok just nu..:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint linne, och billigt och sånt är trevligt.
    Kram Maria

    SvaraRadera