torsdag 12 november 2009

PSI/Boxning

Nu sitter jag vid datorn helt slut
Armar och händer skakar när jag skriver

Ikväll var det dags för något nytt på gymmet
Det var 75 min PSI blandat med Boxning
Helt galet kul och jätte jobbigt
Måste säga att det var det roligaste jag varit på länge
Det blev mycket slag och sparkar
Finalen var grym
Ett pass för hela kroppen

Vågar inte tänka på träningsvärken jag kommer ha imorgon.


Nu är min älskade Lulebo på riktigt
Sista patrullen i Gävle är gjord
Så nu är vi tillsammans hand i hand i norr!


En härlig promenad med solen i ansiktet!


Vid båthamnen börjar vattnet frysa till is











En helt underbar dag här i norr!



Kärlek!

9 kommentarer:

  1. Kärlek till dig godbit! Du passar så bra i Norrland, tänk att du är smålänning, hihi :) Nu börjar det närma sig inflytt också... kul för er! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad jag saknar Luleå när jag ser dina bilder..:)

    SvaraRadera
  3. Hur kommer det sig att ni flyttade upp dit?

    SvaraRadera
  4. Vad är PSI? Låter spännande....
    Härligt att ni nu är på plats båda två där uppe. Ha en bra fredag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hey Maria!

    PSI, Power Strike Impact är en enkel kick boxningsklass. Man slår mot en säck som står på golvet. Grymt kul! Men saknar Body Combat häruppe, men jag hoppas att de kommer att införa det snart :-)

    Det är jätte skönt att vi båda är på plats nu. :-)

    Ha en fin fredag du också!!!

    Stor Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Det är så fascinerande att se bilder däruppifrån! Tänk att ni redan har snö och kallt! Här nere börjar det märkas lite mer att det går mot vinter. Har varit lite kallare några dagar och det har iaf fallit några vita flingor, men de vill inte ligga kvar :( Håller med Annika! Du passar så bra i norr! Du är så söt och snygg i mössa och alla mysiga varma kläder :D

    Jag är lite sen, men guuuud vad bra att du kom med på Vättern! Skoja inte att vi kommer vara toktaggade tillsammans och vilken åktur vi kommer få!!!!

    Massa kramar
    från Anna

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga vinterbilder:-)

    SvaraRadera
  8. Jag har flyttat in till Varberg igen.
    Bodde 2 mil utanför med min pojkvän, men är inte tillsammans längre.
    Jag älskar att bo i stan. Nära till gymmet och så mkt annat.

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Blir grymt sugen på att åka skidor nu när jag ser dem. :o)

    SvaraRadera