lördag 7 augusti 2010

Glatt och tråkigt !

En positiv nyhet är att jag kommer att ha fasta spinnklasser i höst :-)
Som det ser ut på schemat nu är det 3 stycken, två 60 min och ett 45 min pass.
Jag är så otroligt glad över detta! Cykellycka!

Att få sprida min cykelkärlek, det kommer bli så KUL!
Nu sitter jag och knåpar på nya pass!
Annika har du någon önskelåt? Allt för dig :-)

Kommer eventuellt ha en fast klass med core också, nervöst men spännande!


Den andra lite tråkiga nyheten är att jag efter andra urvalet inte kom in på programmet jag hade sökt.

Eftersom jag kom på lite sent att det var just detta jag ville läsa och fick göra en sen anmälan gör att jag prioriteras lägre i kön. :-(

Men det är inte för sent ännu
det finns fortfarande hopp
vill så gärna
annars ser hösten väldigt mörk ut :-(




min sjöman jobbar hela helgen
det är väldigt konstigt att vara ensam i lägenheten


saknar denna tjej!





kärlek hem!

7 kommentarer:

  1. Om det är någon tröst så säger min erfarenhet från Luleå mig att det hoppas av ett flertal de första veckorna. Kanske kan du skriva in dig på de kurser som de läser på programmet första halvan av höstterminen? Så tror jag garanterat du har en plats på programmet senare. Nu vet jag iofs inte vad du ville läsa men det går nog att läsa ikapp de första veckorna senare om det skulle krisa också. Det vet jag flera som har gjort..

    Jag håller tummarna hårt att du får vara med redan från kursstart i alla fall! :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att får sprida din cykelglädje i höst, det tror jag att du är väldigt duktig på!

    Vad sökte du för utbildning?
    Jag skriver som tjejen ovan, när jag började min arbetsterapeututbildning i Umeå var det väldigt många som hoppade av första veckan/veckorna. Ge inte upp hoppet än och jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. Nu har jag suttit och läst igenom en hel del i din blogg. Under sommaren har jag inte bloggat eller läst så mycket men nu ville jag "komma ikapp" lite...;)

    Jag blir så nyfiken, vad är det för utbildning du har sökt? Blev det syrra? Eller?

    Jag håller TUMMARNA oavsett.
    Kramar från Gävle

    SvaraRadera
  4. Härligt att du fått fasta pass till hösten! Tråkigt att du inte kom in på det program du sökt men jag håller tummarna och hoppas att du kan komma in ändå. Annars kanske det går att söka in till våren?

    SvaraRadera
  5. Heej och tack Lina, åren går fort! =)

    Vad kul att du ska ha fasta pass till hösten!!
    Hoppas det löser sig med studierna oxå! Vi håller tummarna!!

    Massa kram!

    SvaraRadera
  6. Åh vad hoppfull jag blir när jag läser de positiva kommentarerna om utbildningen :)

    Idag var jag på spinning och tänkte på dig givetvis. Idag var det nästan bara en massa nya bra låtar i passet men jag gillade det! :)

    Tex: Stamp on the ground, Alors on danse, Natteravn och så tror jag att det var 50 cents gamla In da club som vi körde stentungt till :) eller om det var Eminems lose yourself som var den tyngsta kanske :) Riktigt kul iaf!

    SvaraRadera