tisdag 10 augusti 2010

Tjur Ruset!

Jag har aldrig sprungit något lopp
så nu tyckte jag att det var dags

har länge varit nyfiken på detta lopp.


är nu anmäld till Tjur Ruset




såhär står det på hemsidan:

Årets tuffaste lopp. Antar du utmaningen?

Den 16 oktober 2010 har du chansen att uppleva höstens tuffaste löparäventyr. I Tjur Ruset väntar tio omväxlande och tuffa kilometrar genom krävande terräng. Vi letar upp de brantaste backarna och de blötaste kärren. Antar du denna utmaning?

svar JA!


jag älskar utmaningar och jag är grymt taggad att sätta igång och löp träna på riktigt! nu ska jag ta mig an de stora backarna :-)


Detta kommer bli en tuff utmaning!


Men jag är laddad!!!! :-)


Nu kööööör vi!



go go goooo!!!!



Kärlek!

5 kommentarer:

  1. Coolt Lina!
    roligt med utmaningar :)
    heja heja!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad roligt! Jag är också sugen på att testa det någon gång. I år krockar det dock med min födelsedag så kände att det får bli ett annat år.

    Skall bli grymt skoj att läsa om din upplevelse efteråt iaf..:)

    SvaraRadera
  3. Det låter som ett tokroligt lopp! Hoppas det kommer bli lika roligt som det låter! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Du kommer fixa det galant! Du är som en liten bergsgasell som bara studsar framåt och uppåt. Själv gruvar jag mig när det är tungt att släpa sig fram på en plan asfaltsträcka... puh. Mina ben är inga löparben men jag ska träna dem så gott det går.

    :) Kul med bilen och ledighet! Kebne låter super! Såg att du fick förslag om Tarfala och jag har också hört att det ska vara otroligt vackert. Själva Kebne station är lite för hypat och lite för mycket folk för att man ska känna lugnet och ron som man "ska" känna under vandring men det är ju nåt speciellt att bestiga Sveriges högsta berg :)

    Främst kängor! Och bra funktionskläder, regnkläder och varma kläder. Jag kan nog mejla över en lista jag fick från fjällstationen ifjol. Eller om du kontaktar de själv. Om ni ska gå med dem på tur så finns det vissa saker som de kräver att man har med för säkerhets skull :) Kan ju vara bra att veta!

    Nu är det snart dags för oss igen. Längtar så!

    Hälsa Per! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Så kul! Då ses vi där helt enkelt. Ska bli spännande att följa din träning.

    SvaraRadera