söndag 15 augusti 2010

Inpuls!

Bästa träningsstället i Luleå ÄR Inpuls!

Igår började jag dagen med spinning/löpning på Inpuls

Sedan var det hem och käka och åka tillbaka för klockan 14.00 började personalmötet!
Som ny instruktör var jag lite nervös i magen innan, spänd av förväntan.

Vi började mötet med lite info om hösten och vi nya instruktörer blev presenterade.

Efter info blev det träning! Inte vilken träning som helst.
Vi fick prova på poledance!

Oj oj oj det var en ny upplevelse, men grymt kul att svänga lös!
Ellen som höll i det var fantastisk lärare!




sedan körde vi igenom det nya core-passet, vilket var bra, ser fram emot att lära mig det och få köra det i höst :-) spännande!

Efter träningen gick vi alla och gjorde oss fina för kvällen!


Det laddades upp med dricka.




dukning.



på plats och väntar in maten!




innan maten blev det dans runt bordet.
galet roligt!
underbart gäng!





Maten kom från restaurang Färjan, de kom och grillade till oss och dukade upp en fin buffé! Vilket lyx! Gott!

mycket mat!



mingelbilder.






det blev ännu mera dans!



Vilket roligt ös det var!!
Dans hela kvällen med ett väldigt härligt gäng!


tack alla som var där, ni är guld!






En kväll jag kommer att minnas!!


Nu är det planering för veckans äventyr!


kärlek!

4 kommentarer:

  1. Ja, du verkar ha haft en kanondag och kväll, du med:) Härligt!

    Hoppas att du får en fortsatt trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt gäng du hamnat i, roligt med en helkväll! :)

    jag ska köpa en cykelmätare i morgon har jag tänkt :) Roligt att ha mer exakt koll på hur man kör.

    kram

    SvaraRadera
  3. Kul! Ser ut att ha varit ett härligt gäng. Min blivande man som jobbar som vakt på Färjan hade sett er:).
    Ha en fin vecka!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera