onsdag 25 augusti 2010

Inpuls!!

Inpuls

Höstens roligaste val

står det på framsidan av häftet där man kan läsa om vad som händer i höst och hur schemat ser ut!

Och jag håller absolut med!

Höstens roligaste val! :-)



Det är grymt kul att få instruera där!

Jag har fått 4 fasta pass på höstschemat vilket jag är otroligt glad över!

Måndagar: Spinning 60 min och core 30 min

Tisdagar: Spinning 55 min

Lördagar: Spinning 45


Nu kööööör vi :-)


Efter två dagar med spinn kände jag att det var dags för lite löpning.

Milen stod på glänt och jag sprang och sprang och sprang och sprang.
Kämpade de sista 2 km i högre fart och hamnade på tiden 53 min :-)
skulle nog kunna gå pressa ner den lite till :-) idag kände jag löparenergi :-)


Härligt!!!

3 kommentarer:

  1. Oh, vad roligt! Längtar att få komma och köra med dig! Ska kika in på ert schema och se hur det ser ut :)

    Men nån löpning blir det minsann inte, haha, så snabb du är. Men det trodde jag väl också! :) Kul att du har sån energi. Jag är tyvärr trött och seg och inte så höstpigg som jag brukar vara...

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tid!!

    Jag har alltid varit nyfiken på vad man egentligen tjänar på att vara instruktör. Stilla min nyfikenhet, please! ;)

    SvaraRadera