tisdag 3 maj 2011

Cykling 100 min!

Cykelvärlden i 100 min ikväll.

Efter en dag med hårt skoljobb så var jag extra taggad att sätta mig på sadeln och suga in cykelkärleken i benen och sprida vidare min glädje jag känner för cyklingen :)

Finalpasset (kommer vara 60 min från och med nästa vecka) för terminen och det var några tappra cykelsjälar som var där och cyklade tillsammans med mig, bland annat finaste Annika! :) Blir extra glad när du är med!

Jag får sådan kick när jag ser glöden i deltagarna, när jag ser deras styrka och hur mycket de tar i och kämpar. Det är grymt!

Kommer sakna dessa långpass, har varit riktigt roligt att få ha dessa och förhoppningsvis kommer jag få ha dem i höst också :)


idag blev det matchning från topp till tå :)


2 kommentarer:

  1. Såg det här och tänkte på dig:
    http://www.eleikosport.se/education/Course.asp?PageNumber&CourseCategory_Id=13&Course_Id=81

    Crossfit i Luleå!

    SvaraRadera
  2. ojojoj vad du cyklar! Du är så himla duktig, kan tänka mig att du är en jätte bra ledare.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera