tisdag 17 maj 2011

Löpning, simning, cykling!

Yes idag fick jag med alla tre grenarna! :)


Jag känner ett så enormt träningssug hela tiden. Peppad till tusen!

Jag steg upp tidigt i morse så att frukosten skulle hinna smälta i magen för klockan 09.00 var det dags för morgonlöp.

Skorna stod redo.

Jag var redo!


Det är alltid en viss känsla att springa på morgonen.
Jag tycker nog att det känns skönare på kvällen men det gick ändå hyfsat bra.
Det blev en tur på 35 min för att sedan byta om till simkläderna!




Lite speciellt simpass idag.

TEKNIK träning med en före detta elitsimmare. Mycket lärorikt, jobbigt och KUL!

Just nu älskar jag simningen, den känns så skonsam för kroppen och musklerna verkligen njuter.

Tror att jag fick lite bättre koll på mitt crawl idag.
Nu är det bara och nöta och nöta!
Jag tycker det är så otroligt kul, så tre simpass i veckan får det bli!

SimHÖG:)




Ikväll hade jag cykling på schemat, min tisdagsklass som nu blivit 55 min istället för 75. Det var ett härligt gäng som cyklade tillsammans med mig idag. Svetten bara rann och det var riktigt kul.


Längtar redan till morgondagens träning. :)

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig träningsdag!

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner mig aspepp :D
    Wow vad grym träningsdag :D

    SvaraRadera
  3. Så imponerad av dig!! Så målinriktad och allt du tar dig för blir så bra. Kul att läsa om din entusiasm :) Det kommer gå så jäkla bra för dig!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag träningsdag!

    SvaraRadera
  5. Vilken träningsglädje:)

    Kul att du gillar simningen. Jag har simmat i många år, på senare år visserligen i perioder. Men jag trivs verkligen som fisken i vattnet:) Det är skonsamt för kroppen och även rikigt skönt om träningsvärken har slagit till.

    Kul också med hjälp och tips på simträningen.

    Ja, detta kommer du ju fixa galant:)

    SvaraRadera
  6. WOW vilken dag. Du är så ambitiös, kul att läsa! Och träna med elitidrottare är ju grymt peppande. Nu måste jag börja följa din väg mer flitigt mot ditt stora, as-häftiga mål!!!

    SvaraRadera