måndag 11 juli 2011

Simning + löpning

Pepp för simning!



Idag blev det ett pass i det öppna havet!

Solen ville inte titta fram utan himlen var grå och genast såg vattnet lite farligare ut.




Det blev ett vågigt simpass! OJ så svårt att komma fram när vågorna tar tag.

Kändes lite läskigt att vara ut där i vågorna men jag har ju min kustbevakare bredvid så det är ju ändå tryggt.


Jag in action!


foto a la Annika!


Det blev en kortare distans idag på 1,5 km för att sedan hoppa i löpskorna och ta en kortare tur på asfalten.

Förberedelserna är i full gång inför resan ner mot Småland och Ironman.

Idag är det bara 26 dagar kvar. Det känns helt overkligt! Jag kommer nog inte fatta att jag ska göra det fören jag står på startlinjen i min våtdräkt.

Jag har fjärilar i magen!

2 kommentarer:

  1. Usch jag är av nån enledning lite rädd för att simma i sjöar/hav. Kanske för att det finns fiskar oc sånt :) Men det SER härligt ut! :)

    SvaraRadera
  2. Wihoo, bra triathlon-kombo!

    I helgen var det ju Vansbrosimningen och när jag pratade med några i familjen om det kunde jag inte låta bli att relatera till din simning... "ja alltså, ja jag känner, eller ja, är blogg-bekant med en tjej som simmar 3000 m under timmen och hon satsar på Ironman" ... hehe!

    SvaraRadera