torsdag 25 augusti 2011

Det kom ett brev...


Igår när jag kom hem så väntade ett brev på mig.
Det var stort som ett A4 och jag öppnade nyfiket.

I brevet fanns uppförstorade kort på mig från Ironman :)


Jag blundade och tänkte mig tillbaka till känslan på bilderna

Lycka!!

Tack Mamma och Ronny, jag blev jätteglad! Är så himla dålig själv att framkalla kort, borde bli bättre, roligt att ha bilder man kan ta på och inte bara se på datorn.



Onsdags kvällen spenderades hos Annika igår och vi blev bjudna på himmelskt god mat!
Titta här!!

Vilken lyx, härligt avbrott från vardagen!

Njutning!

2 kommentarer:

  1. Roligt att få sånna bilder förstorade! :) Kul att kunna titta på och njuta av.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med bilderna.

    Jag framkallar aldrig bilder längre, vilket är lite trist. Jag älskar att titta i fotoalbum och minnas allt man har gjort och varit med om. Jag försöker titta på bilderna på datorn nu också, men det blir inte på samma sätt.

    SvaraRadera