fredag 5 augusti 2011

Imorgon är det Ironman Kalmar!

Nu är jag, cykeln och min kära sambo landad i Småland! :)

Planet gick 06.00 i torsdags morse så det var nästan mitt i natten man fick gå upp.

Klockan 04.00 ringde väckarklockan och det blev endast 3 h sömn. Pjuh mycket att packa ner!


Resan gick utan problem! :)



Igår firade vi Ester som redan fyller 2 år och Elias som ska fylla 10.

Det blev grillparty med käraste familjen! <3 Mysigt och väldigt gott!

Bra uppladdning!

grillad kyckling, honungsrostad potatis, vitlöksås och sallad.
mycket god tårta till efterrätt!

Har så mycket fina bilder från kvällen men internetuppkopplingen är inte den bästa här ute på landet så bilderna får komma senare :)



Nu ska vi iväg till KALMAR!

Jag ska:

provsimma i vattnet
hämta ut nummerlapp
kolla in växlingsområdet
träffa grabbarna från Luleå
gå på pastapartyt! :)


Jag är super taggad, med ett pirr i magen! :)



Tack alla för era support!!! Det värmer jätte mycket och jag blir så GLAD!


KÄRLEK till alla er!!! <3

17 kommentarer:

  1. Stort lycka till! Det kommer att gå alldeles suveränt! Snygga skor förresten - har ett par likadana. :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till, hoppas att det blir en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!
    Ja det är inte bara du som har pirr i magen. Trots att jag inte är med, kan ej heller vara på plats och följa loppet så börjar även jag få pirr i magen. Jag har ju några som jag följer lite extra hemifrån via datorn och jag hoppas det går bra för er alla. Hälsa dina kompisar från Luleå och önska lycka till.

    SvaraRadera
  4. Åh, så spännande! Lycka till nu! Du är grym oavsett!

    SvaraRadera
  5. Har följt din träning inför Ironman och det ska bli riktigt spännande att få höra/läsa om hur du lyckas imorgon. Jättemycket LYCKA TILL! Kör hårt :)

    SvaraRadera
  6. Stort lycka till nu!! Kör hårt, du är grym!

    SvaraRadera
  7. Ett stort lycka till imorgon, Lina!

    Jag tror att du kommer att fixa det galant!

    Njut av upplevelsen!

    SvaraRadera
  8. Kört hårt tjejen! Massa kramar

    SvaraRadera
  9. Stort lycka till, du kommer att sopa banan med dem allihop;)

    SvaraRadera
  10. Lycka till! Skickar en massa positiv energi!! //Petra

    SvaraRadera
  11. Ett jättestort lycka till Lina! Jag kommer att vara nervös i morrn;) men har inga tvivel på att du kommer att klara det galant!

    SvaraRadera
  12. Kalasbra hittills!! Följer dig med spänning!!

    SvaraRadera
  13. Sitter i en stuga utanför Övik och håller tummarna stenhårt! Längtar efter rapport!!!

    SvaraRadera
  14. Hej! Hoppas det gick toppen vilket jag är övertygad om att det gjorde! Ska bli spännande att höra om din upplevelse sen när du återhämtat dig :)

    SvaraRadera
  15. Grymt bra Lina!
    12.11.45. Vilken prestation. Hoppas du återhämtar dig snabbt efter denna urladdning. Mycket imponerad.

    SvaraRadera
  16. Herregud vilken prestation du har gjort Lina! jag är så imponerad av dig. Starkt på alla grenarna.
    Shit allstå. Respekt:)

    SvaraRadera