onsdag 17 december 2014

LÖP- och SIM- boost!


Löpningen rullar på i varsam takt. Ibland blir jag lite frustrerad att inte kunna trycka på som jag brukar i steget men jag är så så lycklig att jag kan springa, höften tillåter lugnt och fint tempo och jag får vara glad att jag kan springa, jag älskar det!

Härlig känsla i löparspåret igår. Det var friskt i luften, benen kanske inte var superpigga men känslan gav mycket. Jag tänker försöka att boosta min löpning lite mera, köra ytterligare ett pass i veckan i alla fall varannan vecka. Lördagar kommer bli en dag med dubbel löpning. Får se hur kroppen svarar på detta!

Boostar löpningen och till helgen ska jag boosta min simning...mer om den utmaningen kommer. 

Det jag kan säga är 100x100 meter. 
Galet!!!





Idag var det en extra bra onsdag! :) 

1 kommentar: