lördag 26 februari 2011

Laddar för långdistans!

Äntligen har värmen kommit till Norr. Idag har det varit kring 0 grader.

Man blev chockad när man steg utanför dörren, kylan brukar slå mot ansiktet men idag värmde solens strålar.

Underbar känsla, stegen tog mig till gymmet och min älskade lördagsklass.
Spinning 45 lördag morgon, de gör min dag :)


Annars har jag mest laddat idag med massa mat och köpt lite nya träningskläder.

kycklingsallad



Bakade hamburgerbröd


uppladdning!


fruktsallad med blåbärsglass!



Imorgon blir det långlöpen ute.


Jag är laddad men också lite nervös!!

5 kommentarer:

  1. Åå gud vad gott allt såg ut :) jag gillar mat-inlägg ! Hoppas du har det bra, du verkar minst sagt vara på topp träningsmässigt!
    Så himla länge sedan jag såg mina två klasskompisar nu ju. Ha det Lina:)

    SvaraRadera
  2. Åh mycket gott!

    Jag vill också springa ute imorrn. Men gissar att du redan har sällskap? ;)

    (plus att du är lite för snabb, förmodligen även på långpassen)

    Idag var det grymt fint i skidspåret, du måste åka igen! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åååh vad gott det såg ut!

    SvaraRadera
  4. Det såg fantastiskt gott ut alltihopa - jobbig läsning såhär hungrig och innan frukost. :P

    SvaraRadera